Seznam článků
Servis
V dnešném článku se dozvíte všechny potřebné informace o servisních možnostech, které můžete řešit přímo přes mobilní aplikaci Protect6.
Po zapnutí mobilní aplikace se Vám na hlavní stránce zobrazí seznam produktů, které vlastníte a máte opatřené známkami Protect6. Kliknutím na kterýkoliv produkt se dostanete do sekce "detail produktu".
V sekci "detail produktu" se skrývají základní informace o Vás a o produkte.
Jasne viditelně máte znázorněn stav Vašeho produktu, zda je u majitele nebo ukraden.
Nově se pod aktuálním stavem produktu zobrazuje tlačidlo "status reklamace produktu". Tato možnost se Vám zobrazí jenom v případě, že jste pvní majitel produktu a od koupi produktu neuběhli 2 roky.
Pracovat s produktem můžete pomocí 3 tlačítek, které se nacházejí na spodní straně obrazovky: nahlásit ztrátu, změna majitele, rezervovat servis a servis a informace.
Rezervovat servis - této sekci můžete si u svého servisního technika rezervovat servis.
V dnešním blogovém článku se dozvíte všechny potřebné informace, které se týkají servisu.
Kliknutím na sekci "servis a informace" se dostanete do užšího výběru, který obsahuje různé podkategorie.
1. základní informace (základní popis produktu)
2. fotografie (fotografie produktu, možnost nahrát další)
3. specifikace (specifický popis produktu, případně podložené fotografie)
4. doklady (faktura, bloček, záruční list)
5. manuály (manuály přiložené k produktu)
6. náhradní díly (seznam náhradních dílu, které možno poptat u prodejce)
7. rychlé dotazy (přímá komunikace s prodejcem prostřednictvím rychlých dotazů)
8. servisní kniha (možnost vytvoření servisu - mimořádný, plánovaný)
reklamovat produkt (tato varianta se Vám zobrazí, když jste první majitel produktu a od koupi neuběhli 2 roky)
9. historie majitelů (seznam předcházejících a současných majitelů)
10. historie produktu (historie práce s produktem v rámci Protect6)
11. odstranit produkt (trvalé odstranění produktu z Protect6)